Mikołaj z charakterem – świąteczna reklama Proline

Święta to czas, kiedy magia spotyka się z codziennością, a w Proline dodajemy do tego szczyptę humoru i solidności. W naszej nowej świątecznej reklamie postanowiliśmy pokazać, że nawet Mikołaj potrzebuje narzędzi… z charakterem! 🎄🔧
Zapraszamy do obejrzenia naszej krótkiej reklamy, która powstała z myślą o tych, którzy na co dzień pracują z narzędziami – zawodowcach i majsterkowiczach. Sprawdźcie, jak Mikołaj radzi sobie z nowoczesnym wyposażeniem Proline w humorystycznym, ale i pełnym świątecznego klimatu wydaniu!

Tytuł:

„Mikołaj z charakterem – Proline”


Scenariusz:

Ujęcie 1 (0:00-0:05)

Świąteczne tło: prosty pokój z choinką i światełkami. Mikołaj stoi przed stołem roboczym z rozłożonymi narzędziami i systemową skrzynką narzędziową Proline. Obok stołu – duży worek przewrócony na bok, z którego wysypują się prezenty.

  • Mikołaj (do kamery, z lekkim uśmiechem):
    „Rok w rok noszę ten ciężki worek… W tym roku robię to lepiej!”

Ujęcie 2 (0:06-0:10)

Mikołaj otwiera skrzynkę Proline – w środku idealnie ułożone narzędzia i małe paczki świąteczne. Kamera skupia się na detalu skrzynki, podkreślając solidność wykonania.

  • Mikołaj:
    „Proszę bardzo! Teraz mam porządek i… charakter!”

Ujęcie 3 (0:11-0:15)

Mikołaj wręcza narzędzia (np. klucze, wkrętarki) pracownikom w roboczych ubraniach. Scenografia: prosta hala warsztatowa lub garaż, ozdobiony świątecznymi girlandami. Obdarowani pracownicy wybuchają śmiechem i przybijają „piątki” z Mikołajem.

  • Pracownik:
    „Mikołaju, to najlepszy prezent! Narzędzia z prawdziwym charakterem!”
  • Mikołaj (z szerokim uśmiechem):
    „Takie jak ja – Proline!”

Ujęcie 4 (0:16-0:25)

Mikołaj używa narzędzi Proline: montuje półkę na ścianie, dokręca śrubę w chwiejącym się stole lub zawiesza bombki na choince przy pomocy śrubokręta. Wszystko dynamicznie, z humorem.

  • Lektor (energetycznym głosem):
    „Proline – narzędzia z charakterem! Dla tych, którzy pracują z pasją.”

Ujęcie 5 (0:26-0:30)

Mikołaj zamyka skrzynkę Proline i ustawia ją obok choinki. W tle prosty transparent z logo „Proline”. Mikołaj patrzy prosto w kamerę i podnosi kciuk.

  • Mikołaj:
    „A Wy? Macie już swoje Proline?”
    Na ekranie pojawia się logo Proline i slogan:
    „Proline – narzędzia z charakterem!”

Uproszczona scenografia:

  • Lokacja 1: Salon lub garaż ozdobiony świątecznymi lampkami i girlandami.
  • Lokacja 2: Warsztat (może być domowy), gdzie pracownicy w roboczych ubraniach otrzymują narzędzia.
  • Rekwizyty: skrzynka narzędziowa Proline, narzędzia (np. wiertarka, śrubokręt), kilka małych paczek świątecznych.

Dodatkowe uwagi:

  1. Tło muzyczne: dynamiczna melodia świąteczna.
  2. Oświetlenie: proste, ciepłe światło, które podkreśli klimat świąt.
  3. Efekty specjalne: jeśli potrzebny jest „śnieg”, można go dodać w postprodukcji lub użyć sztucznego śniegu w sprayu.

Podobne wpisy